Σας ενημερώνουμε ότι τις Κυριακές 22 & 29 Δεκεμβρίου, τα καταστήματά μας θα είναι ανοιχτά και οι παραδόσεις απο e-shop θα πραγματοποιούνται κανονικά. Ωστόσο, το τηλεφωνικό κέντρο του Customer Care δεν θα λειτουργεί. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με το κατάστημα εξυπηρέτησης της παραγγελίας σας εδώ

Συχνές Ερωτήσεις για την υπηρεσία My Click & Pick

Καλώς ήρθες στο mymarket.gr!

 1.    Τι είναι η υπηρεσία My Click & Pick;

Η My Click & Pick είναι μία υπηρεσία όπου μπορείς να παραγγείλεις online, να επιλέξεις ως τρόπο παραλαβής «Παραλαβή από το κατάστημα», να επιλέξεις το χρονικό διάστημα που σε εξυπηρετεί να παραλάβεις από το κατάστημα και μόλις ενημερωθείς με μήνυμα να παραλάβεις εύκολα και γρήγορα την online παραγγελία σας μέσα στο τρίωρο χρονικό διάστημα που έχεις επιλέξει.

 2.    Έχω πρόσβαση στην ίδια ποικιλία προϊόντων που έχω αν επιλέξω να παραλάβω στο σπίτι μου ή να ψωνίσω από το φυσικό κατάστημα;

Ναι θα μπορείς να επιλέξεις μέσα από την ίδια ποικιλία, όπως ακριβώς θα γινόταν αν επέλεγες την υπηρεσία της διανομής ή αν επέλεγες να ψωνίσεις από το φυσικό κατάστημα.  

3.    Θα μπορώ να επωφεληθώ από τις ίδιες προσφορές;

Ναι, θα βρεις τις ίδιες προσφορές που υπάρχουν στα καταστήματα My market. 

4.    Πώς επιλέγω το χρόνο παραλαβής της online παραγγελίας μου από το κατάστημα;

Μόλις συνδεθείς στο λογαριασμό σου και επιλέξεις ως τρόπο παραλαβής την "Παραλαβή από το κατάστημα" στο επόμενο βήμα μπορείς να δεις το κατάστημα από το οποίο θα παραλάβεις και να επιλέξεις το χρονικό διάστημα που σε εξυπηρετεί.

 5.    Υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο για την online παραγγελία που θα συλλέξω από το κατάστημα; Υπάρχει επιπλέον χρέωση αν χρησιμοποιήσω την υπηρεσία της παραλαβής την online παραγγελίας μου από το κατάστημα;

Δεν υπάρχει ελάχιστο όριο για την online παραγγελία και δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για την υπηρεσία της παραλαβής από το κατάστημα της online παραγγελίας.

 6.    Πώς θα ξέρω ότι η online παραγγελία μου είναι έτοιμη για να την παραλάβω;

Μόλις η online παραγγελία σου είναι έτοιμη θα λάβεις μήνυμα επιβεβαίωσης στον αριθμό κινητού που έχεις καταχωρήσει στην παραγγελία σου. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου σε παρακαλούμε να μη διαγράψεις το μήνυμα καθώς θα περιλαμβάνει έναν 5ψήφιο αριθμό που θα χρειαστείς για την ταυτοποίηση της online παραγγελίας σου στο κατάστημα.

 7.    Πώς μπορώ να πληρώσω για την online παραγγελία μου; 

Μπορείς να πληρώσεις στο κατάστημα κατά την παραλαβή της online παραγγελίας σου, είτε με μετρητά είτε χρεωστική ή πιστωτική κάρτα. 
Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εντός του mymarket.gr. Εφόσον επιλέξεις online πληρωμή με κάρτα, θα δεσμεύεται αυτόματα το ποσό της παραγγελίας σου, προσαυξημένο κατά 5%, (π.χ. για ποσό παραγγελίας 90€ θα δεσμεύεται αυτόματα ποσό 94,50€). Αυτό γίνεται διότι είναι πιθανόν να προκύψουν διαφορές σε ζυγισμένα προϊόντα ή σε αντικαταστάσεις ενδεχόμενων ελλείψεων, οπότε το ποσό της παραγγελίας ενδέχεται να μην είναι το ακριβές τελικό ποσό της απόδειξής σου. Η τελική χρέωση γίνεται με βάση το τελικό ποσό της απόδειξης σου και θα αποδεσμεύεται αυτόματα η διαφορά που ενδεχομένως να προκύπτει. Ο χρόνος αποδέσμευσης εξαρτάται από την τράπεζά σου. Όλες οι συναλλαγές που εκτελούνται με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εκκαθαρίζονται από την Viva Payments. Δες τους κανόνες ασφαλείας της Viva Payments εδώ.
Τέλος, έχεις τη δυνατότητα να πληρώσεις με Διατακτικές Τροφίμων των εταιρειών Edenred (Ticket Restaurant), Up Hellas και Hellenic Food Voucher. Για περισσότερες λεπτομέρειες δες τους Τρόπους Πληρωμής.

 8.    Τί γίνεται αν κάποιο προϊόν που έχω επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα;

Φροντίζουμε να εξασφαλίζουμε πως δε θα λείπουν προϊόντα από την παραγγελία σου. Ωστόσο, στην περίπτωση που εξαιτίας παραγόντων πέρα του ελέγχου μας προκύψουν ελλείψεις μόλις ολοκληρωθεί η συλλογή της παραγγελίας σας ένας συνεργάτης μας θα σε καλέσει προκειμένου να επιλέξεις πώς επιθυμείς να γίνει η διαχείριση αυτών.

 9.    Μπορώ να έρθω νωρίτερα από το χρόνο που έχω επιλέξει;

Προκειμένου να εξυπηρετήσουμε όλους τους πελάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο φροντίζουμε οι παραγγελίες να είναι έτοιμες στο χρονικό διάστημα που έχει επιλέξει κάποιος πελάτης. Αν δεν έχεις λάβει το μήνυμα επιβεβαίωσης με τον 5ψήφιο κωδικό σημαίνει ότι η παραγγελία σου δεν είναι έτοιμη για παραλαβή και θα πρέπει να περιμένεις. Αν έχεις λάβει το μήνυμα με τον 5ψήφιο κωδικό και φτάσεις νωρίτερα μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου. 

 10.    Τι χρειάζεται να έχω μαζί μου προκειμένου να παραλάβω την online παραγγελία μου;

Θα χρειαστείς τον 5ψήφιο κωδικό που θα λάβεις με μήνυμα μόλις η παραγγελία σου είναι έτοιμη για παραλαβή στο κινητό σου τηλέφωνο, στον αριθμό που καταχώρησες στα στοιχεία σου.

 11.    Πού θα πρέπει να πάω για να παραλάβω την online παραγγελία μου;

Μόλις φτάσεις στο κατάστημα μπορείς να ζητήσεις από τον υπάλληλο που βρίσκετε στην υποδοχή  να σου υποδείξει ποιο είναι το ταμείο που εξυπηρετεί τις My Click & Pick παραγγελίες.
Mπορούμε ακόμα, αν το επιθυμείς, να σου παραδώσουμε την παραγγελία σου στο αυτοκίνητο σου στο parking του καταστήματος*, αρκεί να το δηλώσεις στις σημειώσεις παράδοσης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου σημειώνοντας και τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σου, ώστε να μπορέσουμε να σε εντοπίσουμε. Κατά την άφιξή σου στο parking του καταστήματος θα χρειαστεί να καλέσεις στο κατάστημα και να ενημερώσεις για την άφιξή σου. Σε λίγα λεπτά θα σου παραδώσουν την παραγγελία σου στο αυτοκίνητό σου, στο parking του καταστήματος.
*Στην περίπτωση που επιθυμείς να παραλάβεις την παραγγελία σου στο parking του καταστήματος μπορείς να την εξοφλήσεις είτε μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας κατά την παράδοση, είτε online κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σου στο mymarket.gr.

 12.    Μπορεί να παραλάβει την online παραγγελία μου κάποιος άλλος αντί για εμένα;

Φυσικά, αρκεί να έχει τον 5ψήφιο κωδικό και την ταυτότητά του. 

 13.    Έχασα το μήνυμα με τον κωδικό επαλήθευσης της παραγγελίας μου, τί μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που χάσεις το μήνυμα με τον 5ψήφιο κωδικό θα χρειαστεί να υποδείξεις στο συνεργάτη μας στο κατάστημα την ταυτότητά σου και το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου.  

 14.    Έχει περάσει η ώρα που έχω επιλέξει για την παραλαβή της online παραγγελίας μου και δεν έχω λάβει μήνυμα επιβεβαίωσης, τί πρέπει να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να καλέσεις το κατάστημα και να δώσεις τον αριθμό της παραγγελίας που έχεις λάβει στο email σου. 

 15.    Πώς διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων της παραγγελίας μου;

Κατά τη συλλογή φροντίζουμε να επιλέγουμε για εσένα τα καλύτερα προϊόντα. Από τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά επιλέγουμε τα πιο φρέσκα. Από τα προϊόντα ψυγείου επιλέγουμε αυτά με τις πιο μακρινές ημερομηνίες λήξης. Τα προϊόντα κοπής ετοιμάζονται την ημέρα της παραλαβής της παραγγελίας για να εξασφαλίσουμε ότι είναι όσο το δυνατόν πιο φρέσκα. Ακόμα, μέχρι να παραλάβεις, τα φρέσκα και κατεψυγμένα προϊόντα φυλάσσονται σε ειδικούς χώρους ψύξης ή κατάψυξης αντίστοιχα. 

 16.    Βρήκα ελαττωματικό προϊόν στην online παραγγελία μου, πώς μπορώ να το αντικαταστήσω;

Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το κατάστημα από το οποίο παρέλαβες την online παραγγελία σου.

 17.    Βρήκα λάθος προϊόν στην online παραγγελία μου, πώς μπορώ να το επιστρέψω;

Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το κατάστημα από το οποίο παρέλαβες την online παραγγελία σου.

 18.    Έχω χρεωθεί για ένα προϊόν που δεν υπήρχε στην online παραγγελία μου, τί γίνεται;

Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το κατάστημα από το οποίο παρέλαβες την online παραγγελία σου.

 19.    Γίνεται να μην παραλάβω τα προϊόντα σε πλαστικές σακούλες;

Αυτή τη στιγμή προσφέρεται μόνο η δυνατότητα παραλαβής σε πλαστικές σακούλες.

 20.    Μπορώ να δώσω τηλεφωνική παραγγελία και να την παραλάβω από το κατάστημα;

Φυσικά! Μπορείς να μας καλέσετε για να μας δώσεις την τηλεφωνική σου παραγγελία στο 2106027900 ή στο 801-11-181920. Θα μας βρεις από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-21:00 και Σάββατο 08:00-20:00.

 21.    Μπορώ να τροποποιήσω την online παραγγελία μου;

Φυσικά! Μπορείς να τροποποιήσεις την παραγγελία σου έως και 2 ώρες μετά την υποβολή της.

 

 22.    Μπορώ να ακυρώσω την online παραγγελία μου;

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε για την άμεση επικοινωνία σας στο τηλέφωνο 210-6027900 ή 801-111-81920 ή την αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eshop.mymarket.gr