Όροι χρήσης εκπτωτικού κουπονιού με την αγορά Saver Pass
Κάθε κουπόνι φέρει και αντιστοιχεί σε έναν μοναδικό κωδικό με την χρήση του οποίου ο χρήστης μπορεί να εξαργυρώσει την έκπτωσή του.
Το εκπτωτικό κουπόνι ισχύει μόνο εφόσον έχει γίνει αγορά Saver Pass Light ή Flex 6 ή 12 μηνών.
Σε περίπτωση εξαργύρωσης του εκπτωτικού κουπονιού δεν θα υπάρχει η δυνατότητα υπαναχώρησης του Saver Pass.
Κάθε κουπόνι ισχύει για ηλεκτρονικές παραγγελίες μέσω του mymarket.gr για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και έως την ημερομηνία λήξης που αναγράφεται επ’ αυτού.
Το εκπτωτικό κουπόνι έχει ισχύ 14 ημέρες από την ημέρα αγοράς του Saver Pass.
Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει σε ηλεκτρονικές παραγγελίες άνω των 40€.
Μετά την πάροδο της ημερομηνίας λήξης δεν είναι πλέον δυνατή η εξαργύρωση του κουπονιού και αυτό καθίσταται ανίσχυρο.
Η εξαργύρωση του εκπτωτικού κουπονιού μπορεί να γίνει ανά χρήστη έως και 1 φορά και μόνο από το email από το οποίο έκανε την αγορά του Saver Pass.
Η αξία των κουπονιών δεν ανταλλάσσεται με χρήματα και κατά την χρήση του δεν επιστρέφονται χρήματα.
Απαγορεύεται ρητά η κοινοποίηση και η εξαργύρωση του εκπτωτικού κωδικού σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο ή όποιον άλλο λογαριασμό δεν έχει λάβει τον κωδικό από την METRO AEBE. Η αναπαραγωγή ή/και η αντιγραφή των κουπονιών από email λογαριασμού που δεν έχει λάβει τον κωδικό μπορεί να ανιχνευθεί και η εταιρεία ενδέχεται να στραφεί με κάθε νόμιμο τρόπο κατά του παραβάτη. Δικαιούται δε να απενεργοποιήσει τον λογαριασμό του ή/και να ακυρώσει την παραγγελία που περιλαμβάνει το κουπόνι.
Τα κουπόνια/εκπτωτικοί μηχανισμοί δεν ισχύουν σε παραγγελίες για τις οποίες εκδίδεται τιμολόγιο.
Η METRO AEBE δεν ευθύνεται για την απώλεια του κουπονιού από τους παραλήπτες ή την διαγραφή των μηνυμάτων ή/και των email που το περιλαμβάνουν. Ωστόσο, εφόσον ο χρήστης είναι ο νόμιμος δικαιούχος του κουπονιού, μπορεί να απευθυνθεί στην εταιρεία μας για να ανακτήσει τον κωδικό.
Για οποιαδήποτε βοήθεια ή διευκρίνηση σχετικά με την εξαργύρωση μπορείτε να απευθυνθείτε τηλεφωνικώς στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο 210-6027900, στο 801-11-181920 ή μέσω email στο info@eshopmymarket.gr. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!
Σαρώστε τον κωδικό και αναζητήστε
Σαρώστε τον κωδικό με την κάμερα σας. Εάν το προϊόν δεν σαρωθεί, μετακινήστε την κάμερα πιο κοντά.