Δεν βρίσκετε την απάντηση που ψάχνετε; Επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας.
1. Τι είναι το mymarket.gr;
To mymarket.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ My market που σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε το σύνολο των αγορών σας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου σας ή από το κινητό σας, χωρίς χάσιμο χρόνου και περιορισμό ωραρίου καταστημάτων.
Σκόπος μας είναι να σας προσφέρουμε μια προσωποποιημένη και άριστη αγοραστική εμπειρία και να στείλουμε τα προϊόντα που θα επιλέξετε, στην πόρτα σας σε ΟΛΗ την Ελλάδα ή να τα παραλάβετε εύκολα και γρήγορα από επιλεγμένα καταστήματα!
2. Μπορώ να παραγγείλω όπου κι αν βρίσκομαι στην Ελλάδα;
Φυσικά! Είμαστε το μοναδικό ηλεκτρονικό κατάστημα αλυσίδας σούπερ μάρκετ που παρέχουμε την υπηρεσία παράδοσης των αγορών σας στην πόρτα σας σε ΟΛΗ την Ελλάδα!.
3. Τι προϊόντα μπορώ να αγοράσω ηλεκτρονικά;
Χιλιάδες διαφορετικά είδη σούπερ μάρκετ με μοναδικές προσφορές σας περιμένουν να τα προσθέσετε στο "καλάθι" σας.
Στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο και Ιωάννινα θα βρείτε το σύνολο των προϊόντων μας! Φρέσκα τρόφιμα (συσκευασμένα ή κοπής), φρέσκο γάλα, φρούτα, λαχανικά, ψάρια ακόμα και παγωτά καθώς και βρεφικά, είδη καθαριότητας σπιτιού, προσωπικής φροντίδας, κάβας. Εν ολίγοις, ό,τι θα βρίσκατε σε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ.
Στην υπόλοιπη Ελλάδα, θα βρείτε το σύνολο των προϊόντων μας, εξαιρουμένων των φρέσκων, νωπών και κατεψυγμένων
4. Θα βρω τις ίδιες προσφορές που υπάρχουν στα καταστήματα My market;
Ναι, θα βρείτε τις ίδιες προσφορές που υπάρχουν στα καταστήματα My market. Η ποικιλία και η διαθεσιμότητα των προϊόντων, όμως, μπορεί να διαφέρει σε περίπτωση εξάντλησης αποθεμάτων ή διαφορετικής ποικιλίας ειδών κατά περίπτωση.
Τα φρέσκα προϊόντα και συγκεκριμένα κρέας/ψάρια/φρούτα/λαχανικά/τυριά λόγω της φύσης τους θα ζυγίζονται κατά την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας και ως εκ τούτου η τιμή θα διαμορφώνεται με τον ακόλουθο τρόπο: Στην περίπτωση που η τιμή η οποία ισχύει την ημέρα εκτέλεσης της παραγγελίας διαφέρει από αυτήν της ημέρας ολοκλήρωσης, τότε η τελική τιμή χρέωσης θα είναι η πιο συμφέρουσα για τον πελάτη.
5. Μπορώ να δω κάπου μαζεμένες όλες τις προσφορές;
Φροντίσαμε να μπορείτε να τις βρίσκετε απλά και εύκολα δημιουργώντας την ενότητα "Προσφορές" στο επάνω αριστερό μέρος της κεντρικής μας σελίδας. Φυσικά, θα ενημερώνεστε τακτικά και από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις στις σελίδες του site.
6. Πως μπορώ να πληρώσω;
Στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο και Ιωάννινα
Μπορείτε να πληρώσετε είτε με μετρητά είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, τη στιγμή της παράδοσης στην πόρτα σας. Σε περίπτωση που παραλάβετε την online παραγγελία σας από κάποιο κατάστημα μπορείτε να πληρώσετε στο ταμείο του καταστήματος είτε με μετρητά, είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Όλες οι συναλλαγές που εκτελούνται με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εκκαθαρίζονται από την Viva Payments. Επίσης, μπορείτε να πληρώσετε με την κάρτα σας που έχετε αποθηκευμένη με ασφάλεια στο Apple ή Google Pay επιλέγοντας τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής μέσα από τη Viva. Δείτε τους κανόνες ασφαλείας της Viva Payments εδώ.
Για την υπόλοιπη Ελλάδα
Υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εντός του mymarket.gr. Εφόσον επιλέξετε online πληρωμή με κάρτα, θα δεσμεύεται αυτόματα το ποσό της παραγγελίας σας, προσαυξημένο κατά 5%, (π.χ. για ποσό παραγγελίας 90€ θα δεσμεύεται αυτόματα ποσό 94,50€). Αυτό γίνεται διότι είναι πιθανόν να προκύψουν διαφορές σε ζυγισμένα προϊόντα ή σε αντικαταστάσεις ενδεχόμενων ελλείψεων, οπότε το ποσό της παραγγελίας ενδέχεται να μην είναι το ακριβές τελικό ποσό της απόδειξής σας. Η τελική χρέωση γίνεται με βάση το τελικό ποσό της απόδειξης σας και θα αποδεσμεύεται αυτόματα η διαφορά που ενδεχομένως να προκύπτει. Ο χρόνος αποδέσμευσης εξαρτάται από την τράπεζά σας. Όλες οι συναλλαγές που εκτελούνται με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εκκαθαρίζονται από την Viva Payments. Δείτε τους κανόνες ασφαλείας της Viva Payments εδώ.
Επίσης, υπάρχει δυνατότητα πληρωμής μέσω Κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό: Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή δεν μπορείτε να βρίσκεστε στον χώρο παράδοσης στις ώρες που παραδίδουμε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό στην παρακάτω τράπεζα.
ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: METRO A.E.B.E.
ΕΤΕ: 15047024094
ΙΒΑΝ GR73 0110 1500 0000 1504 7024 094
Στην περίπτωση της παράδοσης της παραγγελίας σας με την υπηρεσία Speedy προσφέρεται προς το παρόν μόνο η δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας on line εντός του mymarket.gr.
Τέλος, έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε στον οδηγό κατά την παράδοση της παραγγελίας σας ή στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή της online παραγγελίας σας με έντυπες διατακτικές My market, κάρτες διατακτικών My market και Διατακτικές Τροφίμων των εταιρειών Edenred (Ticket Restaurant), Up Hellas και Hellenic Food Voucher. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε τους Τρόπους Πληρωμής.
Στην υπόλοιπη Ελλάδα, μπορείτε να πληρώσετε:
•Με αντικαταβολή κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας
•Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Εφόσον επιλέξετε online πληρωμή με κάρτα, θα δεσμεύεται αυτόματα το ποσό της παραγγελίας σας, προσαυξημένο κατά 5%, (π.χ. για ποσό παραγγελίας 90€ θα δεσμεύεται αυτόματα ποσό 94,50€). Αυτό γίνεται διότι είναι πιθανόν να προκύψουν διαφορές σε ζυγισμένα προϊόντα ή σε αντικαταστάσεις ενδεχόμενων ελλείψεων, οπότε το ποσό της παραγγελίας ενδέχεται να μην είναι το ακριβές τελικό ποσό της απόδειξής σας. Η τελική χρέωση γίνεται με βάση το τελικό ποσό της απόδειξης σας και θα αποδεσμεύεται αυτόματα η διαφορά που ενδεχομένως να προκύπτει. Ο χρόνος αποδέσμευσης εξαρτάται από την τράπεζά σας. Όλες οι συναλλαγές που εκτελούνται με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας εκκαθαρίζονται από την Viva Payments. Δείτε τους κανόνες ασφαλείας της Viva Payments εδώ.
7. Πότε παραδίδετε την παραγγελία μου; Μπορώ να κανονίσω ραντεβού για να μη σπαταλώ το χρόνο μου;
Εδώ κανονίζετε τα πάντα εσείς! Εσείς θα μας υποδείξετε ποια ημέρα και ώρα επιθυμείτε την παράδοση της παραγγελίας σας.
Στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο και Ιωάννινα μπορείτε να επιλέξετε την επιθυμητή ώρα παράδοσης, επιλέγοντας το διαθέσιμο χρονικό διάστημα που σας βολεύει. Οι παραδόσεις γίνονται με τον δικό μας στόλο ειδικά διαμορφωμένων αυτοκινήτων ή από εξωτερικούς συνεργάτες μας, που εγγυώνται τη φρεσκάδα και τη σωστή συντήρηση όλων των προϊόντων. Μόλις η παραγγελία σας ξεκινήσει από το κατάστημα θα λάβετε μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο.
Στην περίπτωση της παραλαβής της online παραγγελίας σας από το κατάστημα, κατά τη τοποθέτηση της παραγγελίας επιλέγετε την ημέρα και ώρα που επιθυμείτε να παραλάβετε και μόλις η online παραγγελία σας είναι έτοιμη θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης στον αριθμό κινητού που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας παρακαλούμε να μη διαγράψετε το μήνυμα καθώς θα περιλαμβάνει έναν 5ψήφιο αριθμό που θα χρειαστείτε για την ταυτοποίηση κατά την παραλαβή της online παραγγελίας σας στο κατάστημα.
Με την καταχώρηση του Τ.Κ., μπορείτε να δείτε το κοντινότερο κατάστημα που διαθέτει την υπηρεσία της παραλαβής της online παραγγελίας.
Προκειμένου να εξυπηρετήσουμε όλους τους πελάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο φροντίζουμε οι παραγγελίες να είναι έτοιμες στο χρονικό διάστημα που έχει επιλέξει κάποιος πελάτης. Αν δεν έχετε λάβει το μήνυμα επιβεβαίωσης με τον 5ψήφιο κωδικό σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν είναι έτοιμη για παραλαβή και θα πρέπει να περιμένετε. Αν έχετε λάβει το μήνυμα με τον 5ψήφιο κωδικό και φτάσετε νωρίτερα μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας.
Σε περίπτωση που χάσετε το μήνυμα με τον 5ψήφιο κωδικό θα χρειαστεί να υποδείξετε στο συνεργάτη μας στο κατάστημα την ταυτότητά σας και το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβει κάποιος άλλος αντί για εσάς την online παραγγελία σας θα χρειαστεί να έχει τον 5ψήφιο κωδικό και την ταυτότητά του.
Σε περίπτωση που έχει περάσει η ώρα που έχετε επιλέξει για την παραλαβή της online παραγγελίας σας και δεν έχετε λάβει μήνυμα επιβεβαίωσης, θα χρειαστεί να καλέσετε το κατάστημα και να δώσετε τον αριθμό της παραγγελίας που έχετε λάβει στο email σας.
Τέλος, στην περίπτωση που έχετε προπληρώσει online μπορούμε, αν το επιθυμείτε, να σας παραδώσουμε την παραγγελία σας στο αυτοκίνητο σας στο parking του καταστήματος, αρκεί να το δηλώσετε στις σημειώσεις παράδοσης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας σημειώνοντας και τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας, ώστε να μπορέσει να σας εντοπίσει ο υπάλληλος μας. Κατά την άφιξή σας στο parking του καταστήματος θα χρειαστεί να καλέσετε στο κατάστημα και να ενημερώσετε για την άφιξή σας. Σε λίγα λεπτά θα σας παραδώσουν την παραγγελίας στο αυτοκίνητο σας, στο parking του καταστήματος.
Στην υπόλοιπη Ελλάδα ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας διαφέρει από προορισμό σε προορισμό. Πιο αναλυτικά:
• Για χερσαίους προορισμούς ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες.
• Για τη νησιωτική Ελλάδα ο χρόνος παράδοσης είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τις συγκοινωνιακές ιδιαιτερότητες στα δρομολόγια των πλοίων.
•Για περιοχές οι οποίες χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να επιμηκυνθεί ακόμα περισσότερο.
Δείτε τις δυσπρόσιτες περιοχές εδώ.
Τα παραπάνω μπορούν να επηρεαστούν από καταστάσεις ανωτέρας βίας όπως κακοκαιρία, λιμάνια εκτός λειτουργίας, απεργίες.
Οι παραδόσεις γίνονται στη διεύθυνση που έχετε επιλέξει. Εξαίρεση αποτελούν οι περιοχές όπου τα Elta Courier δεν διατηρούν γραφεία και θα πρέπει η παραλαβή να γίνεται από τα τοπικά γραφεία Ελτά.
8. Υπάρχει κάποιο ελάχιστο όριο παραγγελίας; Υπάρχουν χρεώσεις μεταφορικών ή αντικαταβολής;
Ελάχιστο όριο παραγγελίας 40€ υπάρχει για την Παράδοση στην πόρτα σας ενώ για την Παραλαβή από κατάστημα ή για την υπηρεσία Speedy δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό.
Στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο και Ιωάννινα οι χρεώσεις για μεταφορικά κυμαίνονται από 1,50€ έως 3,00€ ανάλογα με την ημερομηνία και ώρα παράδοσης που θα επιλέξετε. Για όλες τις παραγγελίες από 90,00€ και άνω τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ και δεν υπάρχει κόστος εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την "αντικαταβολή".
Στην υπόλοιπη Ελλάδα υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας 40€ και χρέωση μεταφορικών 10€ για παραγγελίες από 40€ και άνω, με μέγιστο ποσό παραγγελίας τα 300€. Εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής τη "αντικαταβολή" υπάρχει μια επιπλέον χρέωση 3€.
Για την υπηρεσία Speedy δεν υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας, αλλά υπάρχει χρέωση για μεταφορικά 3€
9. Μπορώ να επιστρέψω-αντικαταστήσω κάποιο προϊόν;
Αίτημα για επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει είτε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας είτε μέσω επικοινωνίας του πελάτη με το τηλεφωνικό κέντρο. Επιστροφές γίνονται μόνο σε προϊόντα τα οποία είναι μη αλλοιώσιμα και πρέπει να πληρούν τις εξής προϋποθέσεις:
α) Είναι σε καλή κατάσταση προς πώληση,
β) δεν είναι κοντολήξιμα,
γ) σε περίπτωση προϊόντος προσφοράς 1+1, επιστρέφονται και τα δύο προϊόντα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή-αντικατάσταση προϊόντων δείτε την παράγραφο 9 στους όρους χρήσης.
10. Μπορώ να τροποποιήσω-ακυρώσω παραγγελία μου;
Τροποποίηση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο ηλεκτρονικά μέσω του mymarket.gr από την επιλογή «Ο λογαριασμός μου» στο πάνω μέρος της αρχικής σελίδας. Επιλέγετε το «Ιστορικό παραγγελιών» και πατώντας το «+» δίπλα από την παραγγελία μπορείτε να δείτε τις επιλογές για τροποποίηση της. Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει περάσει στο στάδιο Επεξεργασίας μπορείτε να προχωρήσετε στην Τροποποίηση ή Ακύρωσή της. Εάν βρίσκεται στο στάδιο αυτό δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα τροποποίησής ή ακύρωσής της. Η κατάσταση στην οποία βρίσκεται η παραγγελία, μπορεί να ελεγχθεί από την ίδια ενότητα δηλαδή το «Ιστορικό παραγγελιών». Ειδικά, για τις παραγγελίες που εξυπηρετούνται με την υπηρεσία Speedy δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίηση τους, αλλά μόνο δυνατότητα ακύρωσης με σχετική ενημέρωση στο τηλέφωνο 210 6027 900 ή 801 11 181920.
11. Πως κάνω "Εγγραφή" στο mymarket.gr;
Για να κάνετε τις αγορές σας από το mymarket.gr πρέπει να κάνετε την απαραίτητη εγγραφή. Η εγγραφή σας, όχι μόνο σας επιτρέπει να προχωρήσετε στην παραγγελία σας και να ζήσετε όλοι την αγοραστική εμπειρία online, αλλά σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε και να παραγγέλνετε μόνο τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στην περιοχή που θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας, μέσω μίας ειδικής εφαρμογής αναγνώρισης διαθέσιμων προϊόντων ανά ΤΚ και κατάστημα που σας εξυπηρετεί! Ακόμα, σας επιτρέπει να δείτε όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας με τα προϊόντα που επιλέξατε και την αξία που χρεωθήκατε. Με αυτό τον τρόπο, έχουμε εξασφαλίσει για εσάς μια προσωποποιημένη διαδικασία αγορών! Καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ σας ή στο γραφείο σας και ξεκινήστε τη διαδικασία εγγραφής σε 3 μόλις βήματα:
• στο επάνω μέρος της κεντρικής σελίδας, κάντε κλικ πάνω στη "Σύνδεση/Εγγραφή" και στη νέα σελίδα επιλέξτε "Κάντε εγγραφή" στο πεδίο "Νέος πελάτης;"
• στη νέα σελίδα, συμπληρώστε όλα τα "Στοιχεία Επικοινωνίας" και "Στοιχεία Σύνδεσης" και, αν θέλετε, τα "Προαιρετικά στοιχεία" που ζητούνται
• στο τέλος της σελίδας, κάντε κλικ στη "Δημιουργία νέου λογαριασμού" και τελειώσατε
Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία, ένα email επιβεβαίωσης θα σταλεί στο email που δηλώσατε.
12. Ωραία! Τελείωσα με την εγγραφή. Την επόμενη φορά, πώς θα με "αναγνωρίσει" το mymarket.gr;
Πολύ απλά!
Κάντε κλικ στη "Σύνδεση/Εγγραφή" στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας και συμπληρώστε τα πεδία "Όνομα χρήστη ή email" και "Συνθηματικό", κάντε κλικ πάνω στο "Είσοδος" και...τέλος!
Το mymarket.gr θα σας αναγνωρίσει και θα προβάλει αυτόματα μόνο τα διαθέσιμα προϊόντα της περιοχής που θέλετε να παραδοθεί η παραγγελία σας. Θα μπορείτε ακόμα, να βλέπετε όλο το ιστορικό των παραγγελιών σας καθώς και όλες τις "Λίστες" σας.
Αυτό θα πει... Μy online σούπερ μάρκετ!
13. Γίνεται να τροποποιήσω τα στοιχεία που έχω δώσει;
Ασφαλώς!
Mόλις το mymarket.gr σας "αναγνωρίσει", σας κατευθύνει σε μια σελίδα με τα στοιχεία σας. Εκεί μπορείτε να αλλάξετε ό,τι επιθυμείτε και να κάνετε κλικ πάνω στο "Αποθήκευση" στο κάτω μέρος της σελίδας.
14. Μπορώ να προσθέσω κι άλλες διευθύνσεις παράδοσης, όπως για παράδειγμα το εξοχικό μου;
Φυσικά!
Μόλις συνδεθείτε και το mymarket.gr σας "αναγνωρίσει", σας κατευθύνει σε μια σελίδα με τα στοιχεία σας. Εκεί, κάντε κλικ πάνω στην "Ατζέντα διευθύνσεων" και μετά κλικ πάνω στο "Προσθέστε νέα διεύθυνση".
Μπορείτε, τέλος, να ορίσετε μια εκ των διευθύνσεων ως ΒΑΣΙΚΗ η οποία θα επιλέγεται αυτόματα ως ο προορισμός της παραγγελίας σας για να μην τη δηλώνετε κάθε φορά, εκτός αν εσείς επιλέξετε κάποια άλλη.
15. Υπάρχει τρόπος να παραγγείλω εκ νέου μια προηγούμενη παραγγελία μου;
Φυσικά!
Από την επιλογή «Ο λογαριασμός σας» στο πάνω μέρος τη σελίδας, επιλέγετε «Ιστορικό παραγγελιών». Στη συγκεκριμένη σελίδα μπορείτε να δείτε όλες σας τις παραγγελίες, πατώντας το «+» μπορείτε να δείτε αναλυτικά στοιχεία για κάθε παραγγελία. Πατώντας το κουμπί «Επαναπαραγγελία» όλα τα προϊόντα θα προστεθούν στο καλάθι σας.
16. Τι είναι οι λίστες;
Στη σελίδα μας προσφέρουμε τη δυνατότητα δημιουργίας λιστών ώστε να μπορείτε να αποθηκεύετε τα αγαπημένα σας προϊόντα και να τα προσθέτετε απευθείας στο καλάθι αγορών σας χωρίς να χρειάζεται να τα ψάχνετε κάθε φορά. Μπορείτε για παράδειγμα να δημιουργήσετε μια λίστα με τα προϊόντα που αγοράζετε συνήθως ή μια λίστα με τα αγαπημένα σας φρούτα που δε θέλετε να λείπουν από καμία παραγγελία σας.
17.1 Τι είναι το συνδρομητικό πακέτο Saver Pass (Light &Flex);
Το Saver Pass είναι μία υπηρεσία προπληρωμένης συνδρομής, που σου εξασφαλίζει εξοικονόμηση στα μεταφορικά κόστη των online παραγγελιών και επιπλέον προνόμια.
Υπάρχουν δύο διαθέσιμα πακέτα συνδρομής: Flex και Light
Το Saver Pass Flex σου δίνει το δικαίωμα επιλογής δρομολογίου παράδοσης οποιαδήποτε μέρα επιθυμείς από Δευτέρα έως και Σάββατο και σε οποιοδήποτε time slot.
Το Saver Pass Light σου δίνει το δικαίωμα επιλογής δρομολογίου παράδοσης από Τρίτη έως και Πέμπτη και ώρες 11:30-14:30 και 14:30-17:30.
Επιπλέον με τα Δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες σου κατά την διάρκεια της Saver Pass συνδρομής σου, θα λάβεις:
• 2πλάσιο χρόνο δέσμευσης στη διάρκεια καταχώρησης της παραγγελίας σου.
• 1 επιπλέον μήνας δωρεάν σε κάθε ετήσιο πλάνο.
• 1 δώρο έκπληξη με την παραγγελία που θα καταχωρήσεις την ημέρα των γενεθλίων σου.
17.2 Πόσο συχνά μπορώ να παραγγείλω με το Saver Pass ;
Μπορείς να παραγγείλεις όσο συχνά θέλεις, αλλά μπορείς να λάβεις μόνο μια δωρεάν παράδοση Saver Pass την ημέρα.
Τυχόν περαιτέρω παραγγελίες που γίνονται για παράδοση την ίδια ημέρα θα χρεώνονται με την καθορισμένη τιμή παράδοσης, όπως ορίζεται στον πίνακα επιλογής timeslot.
17.3 Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να αγοράσω το πακέτο Saver Pass (Light & Flex) ;
Η αγορά των συνδρομητικών πακέτων γίνεται αποκλειστικά με πληρωμή on line με τη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας καθώς και με Google pay ή Apple pay.
17.4 Πότε μπορώ να κάνω τη 1η μου παραγγελία με χρήση του συνδρομητικού πακέτου;
Τα οφέλη του Saver Pass θα ξεκινήσουν άμεσα μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής σου.
Με την ολοκλήρωση της πληρωμής, θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης της ενεργοποίησης του συνδρομητικού πακέτου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχεις δηλώσει στο προφίλ σου.
17.5 Το Saver Pass (Light & Flex) ανανεώνεται αυτόματα ;
Το Saver Pass δεν ανανεώνεται αυτόματα.
Δυο εβδομάδες πριν τη λήξη του πακέτου σου θα λάβεις ενημέρωση και μπορείς να προχωρήσεις σε εκ νέου αγορά.
17.6 Πότε λήγει η συνδρομή μου ;
Η συνδρομή σου θα λήξει την τελευταία ημερολογιακή ημέρα του πακέτου που θα επιλέξεις. Για παράδειγμα, αν η 6μηνη συνδρομή σου ξεκίνησε τη 1η Ιανουαρίου, θα λήξει την τελευταία ημέρα του Ιουνίου. Παράλληλα στο επιβεβαιωτικό email που θα λάβεις για την αγορά του πακέτου, θα σου αναφέρουμε την ημερομηνία που λήγει η συνδρομή σου.
17.7 Πως μπορώ να τροποποιήσω το συνδρομητικό πακέτο Saver Pass που αγόρασα ;
Μετά την αγορά του συνδρομητικού πακέτου Saver Pass δεν είναι δυνατή η τροποποίηση του από Flex σε Light ή η αναβάθμιση από Light σε Flex μέχρι να λήξει η συνδρομή σου. Μπορείς να αλλάξεις τον τύπο συνδρομής σου μετά τη λήξη της, αγοράζοντας εκ νέου το πακέτο που επιθυμείς εδώ.
17.8 Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου ;
Έχεις τη δυνατότητα να ακυρώσεις τη συνδρομή σου εντός 14 ημερών από την ημέρα ενεργοποίησης του πακέτου σου. Αυτό προϋποθέτει να μην έχει γίνει χρήση κάποιου εκ των προνομίων του πακέτου ή τη χρήση του κουπονιού, που έλαβες μετά την αγορά της συνδρομής. Για την ακύρωση της συνδρομής θα πρέπει να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6027 900 ή με email στο info@eshopmymarket.gr.
17.9 Πως μπορώ να ξέρω ότι τα προσωπικά μου στοιχεία είναι ασφαλή;
Στα My market αναγνωρίζουμε ότι η προστασία προσωπικών δεδομένων είναι πολύ σημαντική για τους πελάτες μας και δεσμευόμαστε να προστατεύσουμε την ασφάλεια και το απόρρητο οποιονδήποτε προσωπικών πληροφοριών μας παρέχουν οι πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει τα ονόματα, τις διευθύνσεις, τους αριθμούς τηλεφώνου, τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα στοιχεία που αναφέρονται στο προφίλ του λογαριασμού σου καθώς και των παραγγελιών που έχεις πραγματοποιήσει. Τα My market συλλέγουν και αποθηκεύουν με ασφάλεια αυτές τις προσωπικές πληροφορίες.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική απορρήτου των My market κάνε κλικ εδώ.
17.10 Χρειάζομαι βοήθεια με το Saver Pass (Light & Flex), που μπορώ να απευθυνθώ;
Εάν θέλεις να μιλήσεις απευθείας μαζί μας κάλεσέ μας στο 210 6027 900 ή με email στο info@eshopmymarket.gr
17.11 Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να γνωρίζω για να επιλέξω συνδρομητικό πακέτο;
Στην ενότητα με τίτλο Όροι χρήσης της υπηρεσίας μπορείς να δεις όλες τις αναλυτικές πληροφορίες.
18. Τι μπορώ να κάνω αν δεν τα καταφέρνω και τόσο καλά με…τους υπολογιστές;
Μην ανησυχείτε καθόλου, έχει συμβεί σε όλους μας. Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 6027 900 ή στο 801 11 181920 για οποιοδήποτε θέμα αντιμετωπίζετε ή για να κάνετε την εγγραφή σας ή για να μας δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Θα μας βρείτε από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00-21:00 και Σάββατο 08:00-20:00.