12 Αυγούστου, 2024

Τα My market στηρίζουν διαχρονικά τους πελάτες τους επενδύοντας σε προσφορές και χαμηλές τιμές όλο τον χρόνο

Τα My market στηρίζουν διαχρονικά τους πελάτες τους επενδύοντας σε προσφορές και χαμηλές τιμές όλο τον χρόνο

Τα My market, σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, επενδύουν σταθερά σε προσφορές και χαμηλές τιμές στηρίζοντας τους καταναλωτές στη δύσκολη οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών.

Συγκεκριμένα, για το 1ο 6μηνο του 2024, το 48% των πωλήσεων της αλυσίδας αντιστοιχεί σε αγορές προϊόντων που βρίσκονταν σε καθεστώς προσφοράς ή μειωμένης τιμής. Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά υψηλότερο έναντι του μέσου όρου της αγοράς, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία της Nielsen, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές, για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες, αναζητούν χαμηλές και συμφέρουσες τιμές και τις βρίσκουν στα My market.

Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι η μείωση, κατά μέσο όρο, 13% κατά το 1ο 6μηνο του 2024 από τις εκάστοτε αρχικές τιμές ραφιού.

Τους τελευταίους μήνες του 2024 έχει επιτευχθεί αρνητικό πρόσημο στον εσωτερικό πληθωρισμό της αλυσίδας, με τον Ιούνιο να αγγίζει σχεδόν το -2%, γεγονός που οφείλεται στην εντατική προσπάθεια & φροντίδα της εταιρείας, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για να προσφέρει καθημερινά σε χαμηλές τιμές προϊόντα βασικών αναγκών του νοικοκυριού, συνεισφέροντας σημαντικά από την κερδοφορία της στην τελική ανταγωνιστική τιμή.

 

Μαζί για όσα αγαπάς! #giaosaagapas

 

Σχετικά με τα My market:

Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 250 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Το 2021 εισήλθαν στον επιχειρηματικό χώρο των καταστημάτων της γειτονιάς, μέσω του μοντέλου franchising και την ονομασία: My market Local. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα My market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.