Τα My market στα φετινά Digital Media Awards απέσπασαν δύο αργυρά βραβεία. Το ένα, στην κατηγορία Καλύτερη Χρήση του You Tube για την ενέργεια «Tipάκια Καλύτερης Ζωής» η οποία αποτελεί μέρος της καμπάνιας των My Market «Η ζωή μας... καλύτερα» και περιλαμβάνει μια σειρά διαδικτυακών επεισοδίων, με παιχνιδιάρικη διάθεση και αφαιρετική προσέγγιση, όπου ο χρήστης έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί με πρωτότυπα και εύκολα tips για την αντιμετώπιση διάφορων μικρών καθημερινών «δυσλειτουργιών» που αφορούν το νοικοκυριό. Το άλλο αργυρό βραβείο αφορά την κατηγορία Καλύτερη Χρήση του Facebook για την ενέργεια «Ο Γύρος της Ελλάδας σε 80 πιάτα», ένα γευστικό ταξίδι βασισμένο στις γαστρονομικές παραδόσεις της χώρας μας.
Ο θεσμός των Digital Media Awards διοργανώνεται από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.