Πρόκειται για έναν πετυχημένο και ιδιαίτερα σημαντικό θεσμό που επιβραβεύει τις ελληνικές επιχειρήσεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και επιδεικνύουν Υπεύθυνη Συμπεριφορά, εφαρμόζοντας και υιοθετώντας δράσεις και πρακτικές με στόχο το κοινό καλό.
Η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της METRO από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της το 1976 και κάθε χρόνο φροντίζει να είναι δίπλα στις ευπαθείς ομάδες και να επιστρέφει αξία στις κοινωνίες που δραστηριοποιείται με πολλαπλούς τρόπους.
Οι διακρίσεις που απέσπασε η εταιρεία ήταν:
Τα βραβεία διοργανώνονται για τέταρτη συνεχή χρονιά από το περιοδικό Marketing Week και την Boussias Communications