Η δική μας Ελλάδα είναι αυτή που τα καταφέρνει στα δύσκολα. Αυτό είναι ένα από τα κεντρικά μηνύματα της νέας εταιρικής καμπάνιας της αλυσίδας λιανεμπορίου My market που βγήκε στον αέρα την 5η Φεβρουαρίου.
Σχεδόν ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της αλυσίδας Βερόπουλος, τα My market αριθμώντας πλέον 221 σημεία πώλησης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, δηλώνουν δυναμικά το παρόν ως κομμάτι «της δικής μας Ελλάδας». Μίας Ελλάδας που προσπαθεί και τα καταφέρνει παρά τις αντιξοότητες.
Σήμερα, η εταιρεία METRO απασχολεί πάνω από 10.000 εργαζόμενους καθιστώντας την ως έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα.
Μετά την Α’ φάση της καμπάνιας ενοποίησης με τίτλο «Τα Καλύτερα Έρχονται» και τη Β’ φάση «Τα καλύτερα είναι εδώ», η καμπάνια «My Ελλάδα» σηματοδοτεί την πετυχημένη πορεία του απαιτητικού έργου της ενοποίησης των δύο εταιρειών και επικοινωνεί με συμβολικό τρόπο τα οφέλη της υλοποίησής του στην κοινωνία.
Η καμπάνια προβάλλει την ελληνικότητα της αλυσίδας, ενισχύει την εικόνα μίας μεγάλης εταιρείας με ανθρώπινο πρόσωπο και επιβεβαιώνει τις σχέσεις εμπιστοσύνης & αξιοπιστίας με τους προμηθευτές και τους καταναλωτές της σε βάθος χρόνου.
Η καμπάνια θα τρέξει με τηλεοπτικό σποτ, καταχωρήσεις, σήμανση μέσα στα καταστήματα, ειδικά εικαστικά στην ιστοσελίδα και σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα των My market.